Sklep internetowy z obuwiem GOE
Koszyk
Zamknij
Kontynuuj zakupy ZAMAWIAM
suma: 0,00 zł
Ulubione produkty
Lista ulubionych jest pusta.

Wybierz coś dla siebie z naszej aktualnej oferty lub zaloguj się, aby przywrócić dodane produkty do listy z poprzedniej sesji.

Szukaj
Menu
Zwroty, wymiany i reklamacje

Uwaga! ZWRACANY / WYMIENIANY towar musi być czysty i nienaruszony tj. w stanie w jakim dotarł do Odbiorcy.

Masz problem z przesyłką zwrotną? Zgłoś go!

Przejdź do elektronicznego formularza zwrotów,

ZWRÓĆ TOWAR

lub zwróć towar samodzielnie według poniższej instrukcji

 

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru od momentu jego otrzymania.

W celu dokonania zwrotu, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu
Wypełnij formularz zwrotu i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail, adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu, wskazanie numeru konta do zwrotu pieniędzy za zakupiony towar, przyczyna zwrotu, data zakupu.

2.Odesłanie produktu
Dokonując zwrotu towaru prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami, opakowaniem oraz oryginałem dowodu zakupu.

3. Wysyłka
Zwracany towar należy wysłać na własny koszt, na adres:
INTERMAX spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. z dopiskiem GOE
Chełmińska 121
86-300 Grudziądz

z dopiskiem: ZWROT

PROSIMY NIE OBKLEJAĆ ORYGINALNEGO PUDEŁKA! Wymiany z uszkodzonym opakowaniem nie będą przyjmowane.

4. Zwrot pieniędzy
Gdy paczka zwrotna dotrze na naszej firmy, Państwa zamówienia zmienia status na "zwrócone". Stanowi to również informację i niebawem zwrot środków pojawi się na Państwa koncie.

Uwaga! Towar wysłany na koszt INTERMAX spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. nie zostanie odebrany, a przesyłka wróci do Nadawcy.

 

Wymiana towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na wymianę towaru od momentu jego otrzymania.

W celu dokonania wymiany, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Upewnij się czy wymieniany towar jest dostępny
Sprawdź czy towar w wybranym fasonie i rozmiarze jest dostępny na stronie.

2. Formularz wymiany
Wypełnij formularz wymiany i dołącz go do przesyłki.

3. Odesłanie produktu
Dokonując wymiany towaru prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami, opakowaniem. Wymieniany towar należy wysłać na własny koszt, na adres:
INTERMAX spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. z dopiskiem GOE
Chełmińska 121
86-300 Grudziądz

z dopiskiem: WYMIANA

PROSIMY NIE OBKLEJAĆ ORYGINALNEGO PUDEŁKA! Wymiany z uszkodzonym opakowaniem nie będą przyjmowane.

Uwaga! Towar wysłany na koszt INTERMAX spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. nie zostanie odebrany, a przesyłka wróci do Nadawcy.

 

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz reklamacji
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail, adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią dowodu zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na własny koszt, na adres:
INTERMAX spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. z dopiskiem GOE
Chełmińska 121
86-300 Grudziądz

z dopiskiem: REKLAMACJA

PROSIMY NIE OBKLEJAĆ ORYGINALNEGO PUDEŁKA! Wymiany z uszkodzonym opakowaniem nie będą przyjmowane.

Uwaga! Towar wysłany na koszt INTERMAX spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. nie zostanie odebrany, a przesyłka wróci do Nadawcy.

Holder do góry
Szablon Shoper Modern 3.0™ od GrowCommerce
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium