Uwaga! ZWRACANY / WYMIENIANY towar musi być czysty i nienaruszony tj. w stanie w jakim dotarł do Odbiorcy.
Masz problem z przesyłką zwrotną? Zgłoś go!
Przejdź do elektronicznego formularza zwrotów,
lub zwróć towar samodzielnie według poniższej instrukcji
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru od momentu jego otrzymania.
W celu dokonania zwrotu, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu
Wypełnij formularz zwrotu i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail, adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu, wskazanie numeru konta do zwrotu pieniędzy za zakupiony towar, przyczyna zwrotu, data zakupu.
2.Odesłanie produktu
Dokonując zwrotu towaru prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami, opakowaniem oraz oryginałem dowodu zakupu.
3. Wysyłka
Zwracany towar należy wysłać na własny koszt, na adres:
INTERMAX spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. z dopiskiem GOE
Chełmińska 121
86-300 Grudziądz
z dopiskiem: ZWROT
PROSIMY NIE OBKLEJAĆ ORYGINALNEGO PUDEŁKA! Wymiany z uszkodzonym opakowaniem nie będą przyjmowane.
4. Zwrot pieniędzyGdy paczka zwrotna dotrze na naszej firmy, Państwa zamówienia zmienia status na "zwrócone". Stanowi to również informację i niebawem zwrot środków pojawi się na Państwa koncie.
Uwaga! Towar wysłany na koszt INTERMAX spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. nie zostanie odebrany, a przesyłka wróci do Nadawcy.
Wymiana towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na wymianę towaru od momentu jego otrzymania.
W celu dokonania wymiany, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Upewnij się czy wymieniany towar jest dostępny
Sprawdź czy towar w wybranym fasonie i rozmiarze jest dostępny na stronie.
2. Formularz wymiany
Wypełnij formularz wymiany i dołącz go do przesyłki.
3. Odesłanie produktu
Dokonując wymiany towaru prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami, opakowaniem. Wymieniany towar należy wysłać na własny koszt, na adres:
INTERMAX spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. z dopiskiem GOE
Chełmińska 121
86-300 Grudziądz
z dopiskiem: WYMIANA
PROSIMY NIE OBKLEJAĆ ORYGINALNEGO PUDEŁKA! Wymiany z uszkodzonym opakowaniem nie będą przyjmowane.
Uwaga! Towar wysłany na koszt INTERMAX spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. nie zostanie odebrany, a przesyłka wróci do Nadawcy.
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz reklamacji
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail, adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią dowodu zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na własny koszt, na adres:
INTERMAX spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. z dopiskiem GOE
Chełmińska 121
86-300 Grudziądz
z dopiskiem: REKLAMACJA
PROSIMY NIE OBKLEJAĆ ORYGINALNEGO PUDEŁKA! Wymiany z uszkodzonym opakowaniem nie będą przyjmowane.
Uwaga! Towar wysłany na koszt INTERMAX spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. nie zostanie odebrany, a przesyłka wróci do Nadawcy.